Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a11r52a 80R46a71n11k

20. 12. 2014 21:29

Diky za strucny, ale objektivni popis ....pilotaVR^

0 0
možnosti

No, podumal jsem o tom při dnešní odpolední prochajdě: Co je to teď za sport, trefovat se do Zemana? Že se předhání politici, aby ho označili za burana, ožralce, sprosťáka, bolševika atd., to je pro mě ještě v rámci pochopitelného; ale že už se toho účastní kdokoliv, to musím označit za sport. Nebo hysterii. Co z toho má pilot, když se vymezí proti údajnému buranovi? Stane se z něj automaticky elegantní, etický mudrc? Není náhodou spíš obětí štvavé propagandy?

Ještě pro vysvětlenou: Zeman mně byl vždycky naprosto lhostejný, tedy na rozdíl od toho německýho knížete. Ale když se dívám, kdo a s čím na Zemana plivá, musím se postavit na jeho stranu. Protože například uvést správný překlad skupiny profesionálních demonstrantek z něj sprosťáka nečiní, ale z kritiků jeho překladu blbce.

0 2
možnosti

Vy jste to asi špatně četl. Nic takového, z čeho pana Tůmu obviňujete, v textu není. Asi máte jiný blog.,

1 0
možnosti

konečně hezký a výstižný článek mezi těmi nenávistnými flusy komoušů a nacionalistů

3 0
možnosti
Foto

Já jsem se potkal jen s Havlem, Klause jsem viděl 2x zdálky, ale vaše zkušenost přesně odpovídá dojmu, který z obou mám. A je moc dobře,  jak je vidět z diskusí a blogů, že Havel i tři roky po smrti všelijaké chamradi pokřivené, převážně komunisticko-estébácké, pěkně leží v žaludku :-)

5 0
možnosti

Já jsem se s Havlem několikrát o minutu minul. Co vím že rozdával, to byly úsměvy a podpisy se srdíčkama. To kdyby sestoupil sám pámbů a rozdával takové dary, tak ho s tím pošlu víškam.

0 2
možnosti

P72a77v47e53l 95V55é65b91r

20. 12. 2014 9:18

Vidíte, a stačilo pár slovy napsat "Nemám rád Zemana".

0 2
možnosti
Foto

Někdy se musí malovat srdíčka, aby nebylo slyšet řinčení zbraní.

2 6
možnosti

V letounu ATR byl opravdu hluk, ale zbraně jsme převáželi málokdy, Byly většinou lovecké a uložené tak, že neřinčely.

7 0
možnosti
Foto

Vite jací jste s Havlem pašáci.

0 4
možnosti
Foto

O46t72a22k45a37r 44S56e93k28l

20. 12. 2014 8:08

Zajímavé a vystihující, leč pro mne ani ne překvapivé. Z Kapitoly třetí soudím, že nelétáte pro Kellnera.:-)

6 0
možnosti

Ne, bohužel v současnosti nemohu létat vůbec. Jeden můj starší a zkušenejší kolega prohlásil po jednom zvlášť "vydařeném" letu, že i když to dobře dopadne, nechá vám to na srdci jizvu. Asi věděl co říká.

3 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1205x
Člověk, který vždy šel svou cestou, ale vždy se zajímal o cesty jiných. Moje povolání mi pomohlo pochopit nejen to, že naše země je maličká, ale i to, že většina problémů jednotlivce je vcelku bezvýznamných a zbytečných.

Seznam rubrik