Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Minimálně ty čínské lokomotivy budou muset u nás být pomalovány českými vodovými barvičkami, aby mohly být prodávány bezcelně na evropském trhu. Viděl bych to optimisticky. Je to jako s těmi krásně vypadajícími jablky. Umět prodat je rozhodující, nikoliv umět vyrobit.

1 0
možnosti
Foto

J37i38ř92í 18K88i43n93d46l

28. 11. 2017 12:01

To jsou kecy a prdy. Čínský dopravní konglomerát CRRC měl zájem o plzeňskou Škodu Transportation a bláhově si myslel, že jí koupí za hubičku, ale nekoupil. Zájem projevila německá firma Siemens, ale podařilo se jí koupit Danielu Křetínskému.

Do jeho firmy EP Industries patří již mnoho let i výrobce autobusů SOR Libchavy. Nyní k němu přibude i výroba trolejbusů, tramvají, vlaků a lokomotiv. Takže proč a z jakého důvodu by Škodu Transportation přenechával někomu jinému. RvRvRv

0 4
možnosti

Co jste nepochopila? Rád vysvětlím.

0 0
možnosti
Foto

Až někteří lidé, jakož i autor, si uvědomí, že kapitál nezná hranic. pak se jim rozsvítí. Tedy asi, či dokonce, snad;-)

1 3
možnosti

Kapitál pochopitelně hranice zná. V různých zemí má investování různé podmínky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1205x
Člověk, který vždy šel svou cestou, ale vždy se zajímal o cesty jiných. Moje povolání mi pomohlo pochopit nejen to, že naše země je maličká, ale i to, že většina problémů jednotlivce je vcelku bezvýznamných a zbytečných.

Seznam rubrik