Děkujeme za pochopení.
J53i72ř58í 49Ř83e15z69n70í42k
Minimálně ty čínské lokomotivy budou muset u nás být pomalovány českými vodovými barvičkami, aby mohly být prodávány bezcelně na evropském trhu. Viděl bych to optimisticky. Je to jako s těmi krásně vypadajícími jablky. Umět prodat je rozhodující, nikoliv umět vyrobit.
J37i38ř92í 18K88i43n93d46l
To jsou kecy a prdy. Čínský dopravní konglomerát CRRC měl zájem o plzeňskou Škodu Transportation a bláhově si myslel, že jí koupí za hubičku, ale nekoupil. Zájem projevila německá firma Siemens, ale podařilo se jí koupit Danielu Křetínskému.
Do jeho firmy EP Industries patří již mnoho let i výrobce autobusů SOR Libchavy. Nyní k němu přibude i výroba trolejbusů, tramvají, vlaků a lokomotiv. Takže proč a z jakého důvodu by Škodu Transportation přenechával někomu jinému.
J36i80n38d81ř39i58c95h 17T21ů36m29a
Co jste nepochopila? Rád vysvětlím.
J19i73ř92í 26J36i20r55o50u21d21e18k
Až někteří lidé, jakož i autor, si uvědomí, že kapitál nezná hranic. pak se jim rozsvítí. Tedy asi, či dokonce, snad
J34i59n24d52ř19i95c76h 68T40ů83m38a
Kapitál pochopitelně hranice zná. V různých zemí má investování různé podmínky.
- Počet článků 20
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1205x